Esmavariandis valmis auto 1975. aastal, kasutades RAF-977 šassiid ja kere tagaosa, GAZ-53 kabiini ja esinina ning GAZ-67 dokumente ümberehituse alusena. Tollases Riiklikus Autoinspektsioonis ei läinud auto aga ülevaatuselt läbi ning jäi 10 aastaks seisma. 1986 õnnestus sõiduk auto ehitajal viimaks arvele saada, selleks tuli teljevahet 30 cm lühendada, mootoriks sai 1,6-liitriseks puuritud VAZ-2101 mootor. 1988 tehti autoga ka reisid Krimmi ja Kaliningradi.Hiljem asendati VAZ-i mootor GAZ-24 omaga, paigaldati ka MAZ-i iluvõre ja RAF-2203 kaitserauad. Aastail 1989-1991 oli auto kasutajaks ka Pärnu Kodukaitse Piiriteenistus. 1992 müüdi sõiduk Tartusse, 1997 vahetati mobiiltelefoni vastu ning kasutajaks sai mingi bänd. Hiljem jäi auto Peipsi äärde Pedaspää külla seisma, sealt transporditi sõiduk ka Järva-Jaani Vanatehnika Varjupaika. Sõiduki annetas selle ehitaja.Annetaja Rein Tomp koos poegadega osales 2010. aastal selle autoga Järva-Jaanis Eestis ehitatud ja iseehitatud sõidukite kokkutulekul "Ehitatud Eestis - 2010".