Tootmisaastad: 198?-2002
Seda 800-kilogrammise kandevõimega furgooni plaaniti JerAZ-762 järglaseks. Konstrueerimist alustati NAMI poolt 1967 (indeksiga JerAZ-763) ning esimesed katseeksemplarid valmisid 1972-73. Väliselt meenutas kaubik mitmeid tollaseid USA ja Suurbritannia ettevõtete väikefurgoone (kandiline kere, juhi ja kaassõitja lükanduksed), tehnika põhines Volga agregaatidel. Uue mudeli tootmissevõtt osutus samas ülikeeruliseks, kuidagi ei suudetud Jerevanis luua vastavaid tootmisressursse (raskusi oli isegi tehase varustamisel elektri ja soojusega!) Nii valmis 1970. ja 1980. aastatel vaid üksikuid katseeksemplare, muuhulgas 10 külmikfurgooni Moskva olümpiamängude teenindamiseks ja 26 elektriautot Moskva autokombinaadis peetud katsetusteks.
Väikestes kogustes jõudis mudel Jerevani autotehase eriseeriatsehhis tootmisse 1980. aastate lõpus, sel perioodil sattus üksikuid antud mudeli esindajaid ka Eestisse. Seeriatootmises oli mudel 1995. aastast kuni 2000. aastate alguseni, mil tehas pankrotistus.
JerAZ-37302 on 3730-põlvkonna külmutusfurgoonvariant.
Tehnilised andmed:
Mootor: ZMZ-24, R4 bensiinimootor, 2445 cm, 66 kW/90 hj
Käigukast: GAZ-24
Veermik: tagavedu, jäigad sillad, poolelliptilised lehtvedrud
Mõõtmed (PxLxK): 4570x1950x2500 mm
Kandevõime 1150 kg (sellest furgoonis olev koorem 800 kg)
Täismass 2625 kg
Max. kiirus 110 km/h
JerAZ-3730 põlvkonna versioone:
3730: furgoon
37301: isotermiline furgoon
37302: külmutusfurgoon
37303: eksportvariant
37304: kombifurgoon
37305: moderniseeritud furgoon
37306: moderniseeritud eksportvariant
37307: autosuvila
37308: moderniseeritud kombifurgoon (5 istekohta)
3218: väikebuss
3731: katse-elektromobiil
37309 (?): kiirabiauto