Tootmisaastad: 1971-1979
1,4-tonnisesse (14 kN) veojõuklassi kuuluv universaalne vaheltharimistraktor. Esimene Dnepropetrovski tehase oma konstruktorite loodud traktorimudel, töötati välja 70ndate aastate alguseks moraalselt vananenud mudeli MTZ-5LS (selle traktori tootmine võeti üle Minski traktoritehaselt 60ndate alguses) edasiarendusena. Ehkki ka mudelit JuMZ-6L toodeti ja turustati kaubamärgi "Belaruss" all, on, eelkäijast erinevalt, tegu juba puhtalt Dnepropetrovski tehase konstruktorite loominguga, millel sama perioodi Minski traktoritehase toodanguga on praktiliselt ainsateks ühilduvateks detailideks rattad.
Sarnaselt eelkäijaga kasutati ka JuMZ-6 - seeria traktoreid laialdaselt baasmasinatena väikese kopamahuga hüdraulilistele ratasekskavaatoritele, mida valmistati mitmetes tehastes üle kogu Nõukogude Liidu - Kiievis, Galitšas, Borodjanskis ja Saranskis.
Traktori tehnilisi andmeid:
Mootor
tüüp: 4-silindriline vedelikjahutusega diiselmootor silindrite asetusega ühes reas
mark: D-65
võimsus: 60 hj/44kWt
käivitus: käivitusmootoriga
gabariitmõõtmed p*l*k: 4095*1884*2460 mm (*)
pikibaas: 2450 mm
jooksulaius ees/taga: 1260...1860/1260...1860 mm
mass: 2900 kg (kabiinita)
(*) Kõrgus on antud koos kabiiniga, mis Varjupaigas oleval masinal puudub.
1970ndate lõpus vahetas mudeli JuMZ-6L välja veidi moderniseeritud traktor JuMZ-6AL. Viimast saab eelkäijast väliselt eristada kandilise mootorikatte järgi.
Eestis olid JuMZ-tüüpi ratastraktorid soolomasinatena sama veojõuklassi MTZ-traktoritega võrreldes suhteliselt vähelevinud, küll aga olid levinud kopaga versioonid.