Järva-Jaani Vanatehnika varjupaik ja muuseumide keskus
  Info  

  Päevik  

  Eksponaadid  

  Fotogalerii  

  Punane Raamat  

  Muuseumide keskus  

  Jälgi meid:    
  Kõik pealkirjad  
  Otsi:  
PäEVIK

Logokonkursi kokkuvõte
teisel mahlakuu päeval umbes kell 15:37:45

Varjupaiga logokonkursi tulemuste väljakuulutamine toimus 29. märtsil ETV otsesaates Terevisioon. Varahommikuks olid seitlid pähe kamminud Tuve Kärner ning Kristo Pals. Põgusas intervjuus saatejuhiga tutvustasid noormehed Järva-Jaani vanatehnika varjupaiga olemust; näidati televaatajatele eksponaatide fotosid ning tehti juttu mitmete tähelepanuväärsete eksponaatide saamisloost.

Otseeetris tehti ka kokkuvõtte logokonkursist, Kristo Pals esitles netihääletusel selgunud ideekonkursi publikulemmikut, varjupaiga eestseisusele enim meeldinud tööd ning saatejuhi abiga loositi välja lisaauhind hääletajate vahel.

Siinkohal märgime veelkord ära varjupaiga logo ideekonkursi võitjad:

● netihääletuse lemmik oli ideekavand nr. 14 (autor Mati Tamm, hääli kokku 73 tk.);

● varjupaiga eestseisuse lemmik ideekavand nr. 17 (autor Liisimari Randjärv);

● Terevisiooni saates välja loositud hääletajate auhinna võitis Priit Veski (fortuunaks kehastus saatejuht Priit Kuusk).

Kõik kolm ülalmainitud inimest võitsid varjupaiga poolt välja pandud auhinna saunaõhtu autosaunas koos vesimassaažiduši ja kümblustünniga 2007. aasta jooksul varjupaiga territooriumil.

Osavõtt konkursist oli üle ootuste arvukas - tähtajaks saabus logo ideekonkursile kokku 23 kavandit. Eestseisus otsustas kõik ideed välja panna avalikule hääletusele, mis toimus Automoto foorumis (http://forum.automoto.ee). Hääletusel osales 98 hääletajat, kes andsid kokku 251 häält.

Ideekonkursile laekunud töödega saab tutvuda aadressil: http://varjupaik.jjts.ee/logokonkurss/,
ideekavandite autorite nimekiri: http://varjupaik.jjts.ee/logokonkurss/Autorid.txt

Idee nr 14 paistis teiste seast silma ajastukohase sõiduki figuuri kasutamisega logokavandis - veoauto GAZ-51 toob väga hästi esile varjupaiga ekspositsiooni iseloomu. Eestseisuse lemmik, töö nr 17 jäi aga silma oma ebatavalisusega, samuti sümboliseerib punane auto logo keskel ju hetkel suurt osa varjupaiga eksponaatidest - tuletõrjeautosid. Esile tasuks tõsta ka väga professionaalselt tehtud töid 5, 6 ja 7. Lõplik logo sünnib arvatavasti mitmete ideede kombinatsioonina, arvesse tuleb võtta mitmeid spetsiifilisi vajadusi näit. trafaretiga pinnale kantavus, must-valgena arusaadavus jms.

Suur tänu kõikidele konkursist osavõtjatele ning hääletajatele!

Ideekavand nr. 14
Ideekavand nr. 14 - netihääletuse võidutöö
Ideekavand nr. 17
Ideekavand nr. 17 - varjupaiga eestseisuse lemmik.