Järva-Jaani Vanatehnika varjupaik ja muuseumide keskus
  Info  

  Päevik  

  Eksponaadid  

  Fotogalerii  

  Punane Raamat  

  Muuseumide keskus  

  Jälgi meid:    
  Uusim eksponaat  

  Saadaval  

  Filter:
  Otsi:  
 Sirvi eksponaate 
kiirabiauto
Volvo 264 
 Eksponaat nr:  108 
 Väljalaskeaasta:  1980 
 Sõiduki tüüp:  kiirabiauto 
 VIN-kood:  264A1089420 
 Tehase nimetus:  AB Volvo
 Riik:  Göteborg, Rootsi 
 Soetatud:  Tallinna Üksik-Päästekompanii (7. märts 2005)
Töökorda seatav Eksponaadi juures teostatavad tööd Töötundide arvestus
Kollektsioon täienes (14.03.2005)
 Eksponaadi ajalugu   Tootja info   Mudeli info   Tööplaan   Töötundide arvestus 

Tootmisaastad: 1975-1982

Volvo 200. seeria ajalugu loetakse alates 1974. aastast, mil alates 1966. aastast toodetud 100. seeria tootmine lõpetati. 200. seeria kasutas 100. seeria kandmikku, kuid pea kõik välisplekid olid uuendatud, samuti läbis uuenduskuuri ka tehnika. Tootmisse läksid 1974 kaheukseline sedaan 242, neljaukseline 244 ja universaal 245.

Aasta hiljem võeti tootmisse ka eeskätt USA turu jaoks mõeldud kuuesilindrine versioon. Kasutusse tuli koostöös Peugeot' ja Renault'ga välja töötatud 2,7-liitrine V6-(nn. PRV-)mootor. Toodeti antud seeriat eeskätt neljaukselise sedaanina 264 ja universaalina 265, vähesel määral valmistati ka kaheukselist sedaani 262 ning Bertone'i kujundatud kupeed 262C. Kokku valmistati 132360 mudeli 264 esindajat, 35061 265-t, 6622 262C-d ning 3329 262-t.

Volvo 260. seeria mudelite tootmine lõpetati 1980. aastate esimesel poolel, mil võeti tootmisse Volvo 700. seeria. Esialgu plaaniti 700. seeriaga asendada kogu 200. seeria, ent ajaloos läks nii, et eelkäija elas järglasest kauem: 700. seeria tootmine lõpetati 1992 ning 200. oma aasta hiljem. Loomulikult läbis 200. seeria selle aja jooksul palju modifikatsioone.

Kokku toodeti 19 aasta jooksul ligemale 2,8 miljonit 200. seeria Volvot, hinnatud oli antud seeria juures eriti lihtne ehitus, ruumikus (eriti universaalide puhul) ja vastupidavus. Samuti võideti mudeli 240 turboversiooniga 1985. aasta turismiautode EM ning Saksamaa meistrivõistlused (DTM).

Tehnilised andmed:

Mootor: PRV V6 (B27), 2664 ccm, 100 kW/136 hj
Käigukast: 4-käiguline manuaal, 4-käiguline overdrive'iga manuaal, 3-käiguline automaat
Vedav sild: tagumine



Kiirabiauto Volvo 264
Kiirabiauto Volvo 264
Kiirabiauto Volvo 264
Volvo 264 tuletrjemuuseumis
Volvo264 juhikoht
Volvo264
Volvo264
 Sirvi eksponaate