Rõbinski teedemasinate tehas (Рыбинский завод дорожных машин )
Hiljem tee-ehitustehnika tootmisele spetsialiseerunud ettevõte kasvas välja 1870. aastal Rõbinskisse rajatud raudteetöökodadest. Esimene teerull ehitati 1931. aastal. Teise maailmasõja perioodil toodeti miine ja lennukipomme. 1945. aastal hakati taas sõjas purustatud teede taastamiseks vajalikke teedemasinaid tootma. Alustati 5-tonnise teerulli D-45 tootmist. Tehase sõjajärgse perioodi toodangust on ehk tuntuim alates 1940.-te aastate lõpust toodetud 10-tonnine staatilise toimega kolmevaltsiline rull D-211. Kuni 1960.-te aastateni toodeti ka rootorlumesahku, kivipurusteid jt. ehitus- ja teedeehitusmasineid.Peaaegu täielik toodangu uuendamine toimus 1970.-te aastate alguses, mil mitmete vananenud konstruktsiooniga rullide asemel võeti tootmisse hüdrodünaamilise ja hüdrostaatilise transmissiooniga teerullid. 1970.-tel ja 1980.-tel aastatel toodeti rulle DU-47, DU-48, DU-50 jt. 1980. aastal pälvisid Rõbinski tehase rullid mitmeid auhindu rahvusvahelistelt näitustelt Leipzigis, Sofias, Rostockis ja Moskvas. Alates 1983. aastast paigaldati koostöös välisriikide tehastega Rõbinski tehase toodetavatele rullidele Poola käigukastid ja Bulgaaria rooliseadmed. 1984. aastal, peale tollase NLKP Keskkomitee peasekretäri, NSV Liidu Ülemnõukogu Presiidiumi esimehe Juri Andropovi (1914-1984) surma, nimetati Rõbinsk ümber Andropoviks ja ka tehase ametlikuks nimetuseks sai vastavalt Andropovi teedemasinate tehas (Андроповский завод дорожных машин). 1989. aastal taastati nii linna kui ka tehase varasem nimi.Käesoleval ajal kannab tehas nime ЗАО Раскат (Рыбинские АСфальтовые КАТки) ning endiselt ollakse spetsialiseerunud teerullide tootmisele. Tootmises on üle kümne mudeli nii siledate valtsidega kui ka kombineeritud käiguosaga rulle massiga alates 1,5 kuni 15 tonnini.Vaata lisa tootja kodulehelt!