Toodi Eestisse 1987 Poola restaureerimisettevõtte Budimex või PKZ poolt kasutamiseks Tartus nende poolt teostatud ehitustöödel. 1990. aastate alguses, pärast Poola restauraatorite Eestist töölt lahkumist müüdi eraomandisse. Zuk tüüpi madelveokid olid Eestis ka ENSV aegadel erinevalt kaubikuvariantidest väga vähelevinud.Sõiduki deponeerija meenutus:Auto tõid 1987 aastal Eestisse Poola restauraatorid, kes töötasid Tartu ajalooliste hoonete restaureerimistöödel. (Tuntumad nende poolt restaureeritud hooned on Tartu Ülikooli muuseumi Toomkiriku hoone ja "Viltune maja" raekoja platsil).Tartus oli see presentfurgooniga auto sellel ajal pilkupüüdev "välismaa auto", teda võis tihti kohata küll materjale vedades või ka Poola restauraatoreid transportides tiirutamas Tartu linna peal. Auto väärikust ja ka vastupidavust ilmestab asjaolu, et kord kuus võtsid Poola restauraatorid Zukiga ette ka pikema reisi Tartust kodumaale Poolasse, ikka 5 - 6 meest istumas auto kastis presentkatte all...1990ndate algul, kui lõppesid Moskva rahad ja hoonete restaureerimisprojekte polnud enam millestki finantseerida, lahkusid ka Poola ehitusmehed. Auto teenis veel aastaid tema uut peremeest olles asendamatuks majapidamisautoks. Siinkirjutaja mäletab ehedalt ühte ilusat suvepäeva, kui sai isalt autot laenatud ning sõbrad furgoonis linnast välja järve äärde sõidetud..... Lõbu oli laialt ja tähelepanu garanteeritud...