|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tuletõrjeauto
Magirus-Deutz Mercur F125A
|
|
Eksponaat nr:
|
309
|
Väljalaskeaasta:
|
1960 (šassii)
|
Sõiduki tüüp:
|
tuletõrjeauto
|
Kere №:
|
2551/5
|
Šassii №:
|
5400060064
|
Tehase nimetus:
|
Klöckner-Humboldt-Deutz AG
|
Riik:
|
Ulm, Saksamaa LV
|
Soetatud:
|
Lõuna-Eesti Päästekeskuse Viljandimaa Päästeosakond, Kolga-Jaani Päästekomando (30. oktoober 2009)
|
|
|
|
|
Keskklassi neljarattaveoline veoauto.
Mootor KHD Deutz F6L 613, õhkjahutusega V6 diiselmootor, 7412 ccm, 125 hj. Käigukast: 5 käiku, 2-käiguline jaotuskast Sisselülitatav nelikvedu Mõõtmed (PxLxK): 6600x2370x2900 mm Teljevahe 3700 mm Täismass 10000 kg Max. kiirus 73 km/h Meeskond: 1+5 inimest
Antud mudeli baasil ehitati 1960. aastatel Saksamaal suurel hulgal nii kustutus- kui ka voolikuautosid, kerevalmistajateks olid peale Magiruse veel Metz (Karlsruhes), Wilhelm Thiele (Bremenis, voolikuautod), Graaff (Elzes), Rathgeber (Münchenis, voolikuautod), Zeppelin (Friedrichshafenis). Saksamaa tuletõrjes olid voolikuautod kasutuses kolmemasinalise (koos paakkustutusauto ja kustutusautoga) kustutuslüli kolmanda sõidukina koodi Schlauchkraftwagen 2000 (SKW 2000) all. Masina furgoonis paiknes kuni 2000 meetrit survevoolikuid ja 800 l/min tootlikkusega mootorpump, ekipaaži kuulus koos autojuhiga 6 tuletõrjujat. Peamiseks kasutusotstarbeks oli neil sõidukeil magistraalliinide moodustamine veevarustuse tagamiseks põlengukohtades.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|