Tootmisaastad: 1977-1983
Priluki tuletõrjevarustuse tehases veoauto MAZ-7310 baasil toodetud raske lennuvälja kustutusauto.
Tehnilised andmed:
Mootor D-12A-525A, vedelikjahutusega V12 diiselmootor, 38800 ccm, 525 hj
Jõuülekanne: 3-käiguline automaatkäigukast, 2-käiguline jaotuskast, rattareduktorid, kõigi rataste sõltumatu torsioonvedrustus
Veoskeem: 8x8
Rehvid: 1500x600-635
Mõõtmed: 14285x3160x3285 mm
Täismass: 43200 kg
Teljevahe (1. ja 4. telje vahel): 7700 mm
Veepaak: 11000 l
Vahuainepaak: 900 l
Pump: PN-60 (tootlikkus 60 l/s), käitatav autonoomse bensiinimootoriga ZiL-375, paikneb auto tagaosas.
Muu tuletõrje-/päästevarustus: kombineeritud lafett, 4 vahugeneraatorit GPS-600, 2 vahugeneraatorit GPS-200, 2 ketasmootorsaagi PDS-400, broometüülkustutid SŽB-50
Meeskond: 1+3 inimest
Max. kiirus: 60 km/h
Baasauto MAZ-7310 töötati indeksi MAZ-543 all välja 1960. aastate esimeses pooles, esmaesitlus rahvale leidis aset 7. novembril 1965 Moskvas Punasel väljakul peetud sõjaväeparaadil raketisüsteemide "9K72 Elbrus" (NATO klassifikatsioonis SCUD-B) kandjatena. Seeriatootmisse läks mudel indeksi MAZ-543A all 1967. Peale madelveokite, mida kasutasid eeskätt armee ja naftatootjad, paigaldati mudeli šassile veel kraanasid ning ehitati tuletõrjeautosid. Indeks MAZ-7310 omistati mudelile 1974 mõningate moderniseerimiste järel, teised modifikatsioonid peale baasmudeli olid sadulveok MAZ-7410, kallur MAZ-7510, toruveok MAZ-7910, autokraana KS-5573. Mudel asendati 1983 seeriaga MAZ-7313.