|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
veoauto
ГАЗ-66
|
|
Eksponaat nr:
|
092
|
Sõiduki tüüp:
|
veoauto
|
Tehase nimetus:
|
Gorki Autotehas (Горьковский автомобильный завод)
|
Riik:
|
Gorki, Vene NFSV, NSVL
|
Soetatud:
|
Karinu PM OÜ ( 2004)
|
|
|
|
|
Tootmisaastad: 1964-1985 (1998) 2-tonnise kandevõimega neljarattaveoline veoauto; GAZ-63 järglane. Auto kabiin asub mootori kohal. Auto põhisihtgrupiks oli Nõukogude armee, laialdast kasutust on GAZ-66 leidnud aga ka erinevates tsiviilstruktuurides. Eristatakse nelja laiemalt levinud põhiversiooni:
GAZ-66-01 (alates 1985. aastast -11): baasmudel GAZ-66-02 (-12): vintsiga varustatud variant GAZ-66-04 (-14): ekraniseeritud elektriseadmetega variant GAZ-66-05 (-15): vintsi ja ekraniseeritud elektriseadmetega variant
Baasmudeliks oli madelauto, kuid šassiile paigaldati ka väga erinevaid erikeresid (furgoonid, tuletõrjeautod, puurseadmed, tsisternid jms).
GAZ-66 tootmine tavatarbijatele lõpetati 1998, Venemaa relvajõudude tellimusel valmistati väikepartiisid veel aastal 1999. GAZ-66 järglane on GAZ-3307/3309 agregaatidel põhinev GAZ-33081 "Sadko".
Tehnilised andmed:
Mootor: ZMZ-66 (täiustatud ZMZ-53); V8, 4250 ccm, 85 kW/115 hj Käigukast: GAZ-53, 4 käiku Jaotuskast: 2 käiku Pidev nelikvedu Rehvid 12,00-18, võimalik rehvirõhu sõiduaegse reguleerimise süsteem Mõõtmed (P*L*K; GAZ-66-01): 5805*2302*2520 mm Teljevahe: 3300 mm Kandevõime: 2000 kg Täismass: 5800 kg (GAZ-66-01) Max. kiirus: 90 km/h
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|