Tootmisaastad: 1943-1953
1941. aastal alustati Gorki autotehases esimese Nõukogude päritolu kerge maastikuauto (järgnevatel aastatel kujunes sellist sõidukitüüpi tähistavaks üldnimetuseks "džiip") GAZ-64 tootmist. Järgnevail aastail moderniseeriti autot põhjalikult (suurendati rööbet 1250-st 1440 millimeetrini, muudeti kere väliskuju jne.) ning alates 1943. (teistel andmetel 1942.) aastast toodeti sõidukit mudelitähise GAZ-67 all. Peale veel mõningate täiustuste tegemist masina konstruktsioonis sai alates 1944. aastast sõiduki mudelitähiseks GAZ-67B.Loomulikult peeti sellist liiki sõiduki (nagu ka eelkäijate GAZ-64 ja GAZ-67) väljatöötamisel silmas eeskätt militaarset otstarvet, selle baasil toodeti ka soomusautosid BA-64 ja BA-64B. Peale Teist maailmasõda toodetud GAZ-67B erinevad oma sõja-aastatel toodetud suguvendadest radiaatorivõre poolest (sõja ajal toodetud isenditel joodetud, peale sõda - stantsitud võre).Kokku toodeti 62843 autot GAZ-67 ja GAZ-67B, millest 1980ndatel aastatel olid paljud veel aktiivses kasutuses. Vähemalt kaks sõidukit on eksponeeritud muuseumides: Moskva Polütehnilises muuseumis ning Gorki tehase muuseumis.GAZ-67B tehnilisi andmeid:kohti: 4rataste valem (üld*veo): 4*4Mootorsilindrite arv: 4töömaht: 3285 cm3võimsus: 54 hj 2800 p/min juureskäikude arv: 4rehvid: 7,00--16Gabariidid:pikkus: 3345 mmlaius: 1685 mmkõrgus (tendiga) 1690 mmpikibaas: 2100 mmmass: 1320 kgsuurim kiirus: 90 km/hkütuse (bensiin) kulu 15 l/100 km