|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
haagis
ММЗ-81021
|
|
Eksponaat nr:
|
H-17
|
Väljalaskeaasta:
|
1992
|
Sõiduki tüüp:
|
haagis
|
Šassii №:
|
891207601
|
Tehase nimetus:
|
Mõtištši Masinaehitustehas (Мытищинский машиностроительный завод)
|
Riik:
|
Mõtištši, Moskva oblast, Vene NFSV, NSVL
|
Soetatud:
|
Riho Ivanov (7. juuli 2007)
|
|
|
|
|
Tootmisaastad: 1972-? Levinumaid sõiduautohaagiseid tollases Nõukogude Liidus. Haagis on välja töötatud Mõtištši masinatehases ning seda toodeti üle kogu Liidu kuues tehases: Moskva oblastis, Krasnojarskis, Krementšugis, Frunzes, Kišinjovis ning Orenburgi oblastis Orskis. Haagise veljed, rehvid, rummud, amortisaatorid ja vedrustuse puhvrid on unifitseeritud sõiduautode "Žiguli" vastavate osadega, tagatuled aga pärinevad sõiduautolt ZAZ-968.
Haagise vedrustus on sõltuv, keerdvedrudel. Veoplatvormi tagaluuk on avatav. Haagis on varustatud tendiga.
Tehnilised andmed:
Tühimass: 140 kg Kandejõud: -160 kg (VAZ, Moskvitš, IŽ) -310 kg (Volga)
Gabariitmõõtmed: pikkus: 2662 mm; laius: 1606 mm; kõrgus: 1042 mm;
Kere sisemõõtmed: pikkus: 1844 mm; laius: 1594 mm; kõrgus: 380 mm; baas (vahemaa rataste teljest kuni haakeseadme tsentrini): 1726 mm; rehvid: 6,15-13; kere põranda pindala: 2,6 ruutmeetrit; kere maht: 1,2 kuupmeetrit; orienteeruv hind (1988. aasta seisuga): 400 rubla
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|