Kabiini nurgaaknad on originaaliga võrreldes ümber ehitatud (algse kumera klaasi asemel on kasutatud sirget klaasi ilmselt selle parema kättesaadavuse tõttu) ning ekspluatatsiooni käigus on höövli esiosale paigaldatud buldooser (tehasest saadud uutel D-512 tüüpi höövlitel see puudus).
2010. aasta suvel, aktsiooni «Ehitatud Eestis - 2010» raames korrastasid teehöövlit Silver Kuik ja Martin Männik. Elektrisüsteemi korrastamisel ning pikka aega seisnud masina taaselustamisel olid abiks vastavalt Toomas Arukask ja Veljo Hecht.
*Tegelikult 2003. aastal varjupaiga nime veel ei kasutatud. Järva-Jaani Vanaautode Varjupaiga avamine toimus alles 2004. aasta suvel, 2005. aasta oktoobris muudeti nimi aga Järva-Jaani Vanatehnika Varjupaigaks. Viimatimainitud nimekuju on kasutusel tänini. (toim.)