Muuseumipapa ajabilanss on nii kokku kuivanud, et ei jõua nii ruttu uudiseid kirjutada kui ekspositsioon suureneb. Tegelikult saabus varjupaika ka eile üks omapärane isend - oleks justkui M-401, aga tal on all 15-tollised veljed ja peal M-402 mootor. Omanik väidab, et originaal! Muid iseärasusi ega isegi sünniaastat pole lihtsalt olnud veel aega täpsemalt tuvastada. Igal juhul väga suured tänud hr. Rainer Freienthalile sellise isendi annetuse eest! Tulime tagasi lisaks veel nii suure hulga tagavaraosadega Moskvitšile ja ka teistele sõidukitele (muuhulgas kahe ZiM`i rehviga), kui ka üllatustööriistaga - suure leeklambiga, millel ka manomeeter ja jalarauad surve pumpamiseks. Väga asjakohane kingitus meie loodava nõukaaegse töökojamudeli tarbeks! Oli väga meeldiv kohtumine lahke olemise ja vastutuleliku suhtumisega härrasmehega, kellel nimeks Rainer Freienthal.
Täna aga sündis stiihiline "miniaktsioon": tehes põgusalt juttu järjekordsest võimalikust kogumisretkest, tuli Lokuta meeskonna poolt imekiire ettepanek: "Teeme ära!", ja nii sündiski! Vaatamata ebameeldivale üllatusele, kus peale pikka LAZ`i käivitamisprotseduuri selgus, et mootoris on tugev kolin, sai siiski alustatud teekonda varjupaiga poole - sedapuhku siis Janu-Juku järel puksiiris. Poolel teel sai treilerile sikutatud tuletõrjeauto Chevrolet ja omal sõidul liikus kolonnis kaasa veel ka kunagine tuletõrje operatiivkorrapidajate tööauto Niva.
Nüüd tänamine: suured tänud Türi Tehnika-ja Maamajanduskoolile autobussi annetamise ning Lääne-Eesti Päästekeskusele ja Järvamaa päästeosakonnale autode deponeerimise eest! Suured tänud kõigile osalejatele: Eno, Aivar, Peeter, Kaspar, Aivar, Meelis, Silver, Ivar, Janar ja Vello.
|